desiree91.reismee.nl

voorbereiding voor Ghana!

HoiHoi,

Over precies aan maand zit ik dan eindelijk in Ghana.

Voor de mensen die het leuk vinden zal ik vertellen waarom en wat etc.

Omdat mijn moeder vaak in Ghana is geweest en ik heel nieuwsgierig ben geworden wat mama daar zo mooi heeft gevonden ga ik zelf met eigen ogen een kijkje nemen in het land waar mama zo gelukkig van werd.

Zo heb ik afgelopen januari contact opgenomen met een oude facebook vriend van mama die in Ghana woont en een eigen weeshuis daar heeft waar ik dus de eerste 3 weken verblijf.

De laatste 3 weken ga ik rondreizen in Ghana met een gids en het land verkennen.

Voor de gene die het leuk vinden om te lezen hou ik hier een soort van dagboek bij voor de mensen die het intressant vinden om te weten wat ik aan het doen ben.

Dus over 4 weken waarschijnlijk weer een leuk verhaaltje!

Tot dan!

p.s.(leuk als je een reactie achterlaat ;))

Reacties

Reacties

Wilma zwaans

Hoi Desiree, ik wens je een hele mooie en vooral leerzame reis.
Geniet er met volle teugen van,
en hoop dat je op al je vragen ...ook antwoorden kunt vinden.
Kus wilma

Ingrid

Hey dees, heel veel plezier met de voorbereidingen!! Mooie bijzondere reis

Kimberleu

Dees lieverd,

Ik wens jou alsnog een fijne tijd in Ghana, benieuwd naar je verhalen!
Heb een fijne tijd en geniet van al het moois!
Dikke kus kim?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!