desiree91.reismee.nl

first day in Ghana

First days in beautiful Ghana!


Gisteren ben ik aangekomen in Ghana, een goede vlucht gehad.

De project manager en nog een belgische vrijwilliger kwamen mij ophalen, dus ik kom gelukkig nog even alles in het nederlands vragen hoe het hier allemaal gaat, echt heel fijn.

Helaas gaat ze morgen weg, dus vanaf morgen ben ik alleen maar ik kan me denk ik prima vermaken hier met de gastvrouw en de kinderen die steeds naar je toe komen.


Vandaag vroeg opgestaan en zijn we met de gastvrouw naar het schooltje gewandeld wat ongeveer 15 min lopen is.

Op het schooltje wat instructies gehad van de manager en een hele boel te weten gekomen over Ghana.

En mee gekeken in de klas. Wat een ontzettend schattige en lieve kindjes zijn het!


Daarna zijn we naar huis gelopen en zijn we naar de supermarkt gegaan.


zometeen ga ik Sammy ontmoeten, dat is een jongen die bevriend was met mijn moeder en zij hebben dat ik weet de tijden in Ghana elkaar regelmatig gezien en toen mijn moeder ziek was is hij naar Nederland gekomen, dus echt heel leuk om weer herenigd te worden met hem!


Dus even een kort berichtje over Ghana,

er is nog een hoop te vertellen maar dat bewaar ik weer voor een volgende bericht!


Heel erg veel groetjes uit het warme Ghana!


xx




Reacties

Reacties

Carin en Gemma

Fijn dat je veilig bent aangekomen Dees...Heel veel genieten daar!!

Kimberley

Mooi dat je veilig bent geland meis.
Jij gaat je vast vermaken!

(Kom met een beetje zon terug)?

Marlin

Goed om te lezen! Geniet met volle teugen :)!

Petri

Fijn dat de reis goed is gegaan!
Heel veel plezier

corry

Desiree,ik wens je een super tijd in Ghana,veel groeten uit zeeland!

Jack

Hey Desiree. Leuk om je te volgen. Succes en veel plezier toegewenst.

Desiree Enters

dankjewel allemaal voor de lieve reacties!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!